Orgasmes Beter Maken: Zo Kom Jij Nog Lekkerder Klaar

Dit is geen artikel voor mensen die op het moment problemen hebben met klaarkomen. Dit artikel is voor mensen die een prima seksleven hebben en nieuwsgierig zijn hoe ze het nog beter kunnen maken. Een ding kan ik je alvast verklappen: hoe vaker je klaarkomt, hoe makkelijker het volgende orgasme komt.

Seks heb je samen; Orgasmes heb je voor Jezelf

Seks is iets wat je samen met iemand anders heel mooi, fijn en lekker kunt maken. Een orgasme heb je meestal alleen en de enige die kan beoordelen of dat orgasme goed is ben jijzelf. Er bestaan reen regels of meetlatten waaraan je kunt zien of jouw orgasmes goed zijn. Als jij lekker klaarkomt, dan zijn jouw orgasmes goed. Simpel.

Naar een echt goed orgasme toewerken

Houd van orgasmesEr zijn een aantal dingen die je kunt doen om een gewoon orgasme te veranderen in een echt knal orgasme. De eerste en belangrijkste tip is: leer je eigen lichaam kennen. Experimenteer tijdens het masturberen en kijk wat wel en niet werkt voor jouw lichaam. Deze kennis kun je later delen met de bed partner.

Ademhaling en lichaamsbeweging
Je ademhaling en je lichaamsbeweging zijn twee van de belangrijkste factoren voor een goed orgasme. Wanneer je voelt dat je gaat klaarkomen, probeer dan eens op je ademhaling te letten. Ga je sneller ademen of houd jij je adem juist in? En hoe beweeg jij je. Beweeg je letterlijk naar een orgasme toe? Ga je sneller bewegen. Als je weet hoe je nu tijdens een orgasme reageert, dan kun je daarmee gaan experimenteren. Probeer door je orgasme heen te ademen om hem langer te maken of uit te stellen. Een beetje een vreemde vergelijking, maar net zoals je door rustig te ademen van stress af kunt komen, kun je door goed door te ademen (in door je neus, uit door je mond) je orgasme uitstellen. Het zelfde geldt voor je lichaamsbewegingen. Kijk hoe je nu beweegt en probeer daar variatie in aan te brengen. Beweeg bijvoorbeeld sneller of langzamer. Of beweeg i.p.v. recht op en neer, in het rond.

Orgasme grenzen en je pelvis spier
Voor zowel mannen als vrouwen is het een goede oefening om tijdens het masturberen de grens van je orgasme op te zoeken. Masturbeer tot je bijna klaarkomt en verminder dan de druk. Zo kun je oefenen om het orgasme uit te stellen en leer je de tekenen herkennen dat je een orgasme krijgt. Wat gebeurt er in je lichaam als je op het punt staat om klaar te komen en hoe stel je dat uit? En wat gebeurt en doe je precies wanneer je wel klaarkomt? Speel met deze kennis en deel het met je bedpartner.

Ook de pelvisspier mag niet vergeten worden. Bij mannen is het de spier waar jij je piemel mee kunt bewegen en bij vrouwen is het de spier waarmee jij je plas kunt ophouden. Vrouwen kunnen hem ook voelen wanneer je een vinger in je vagina steekt. Probeer de spier samen te trekken. Voel je iets om je vinger, dan span je de juiste spier aan. Deze spieren kun je trainen door ze 5 seconden aan te spannen en dan weer te ontspannen. Doe dit elke dag een paar keer en je zult merken dat de spier sterker wordt. Voor vrouwen zijn Ben Wa balls een goed hulpmiddel om ze te trainen.

Denk verder dan de piemel en vagina
Een orgasme ontstaat niet alleen in de geslachtsdelen. Erogene zones spelen een grote rol bij het klaarkomen. Als ook andere lichaamsdelen gestimuleerd worden, is de kans groter dat je een “full body orgasme” krijgt. Hierbij worden niet alleen de zenuwen rond de geslachtsdelen geprikkeld, maar ook zenuwen in de rest van het lichaam. Streel de ander op gevoelige plekken als je merkt dat hij of zij bijna klaarkomt. Op die manier kun je de ander een intenser orgasme geven!

Willen jullie ook beter orgasmen? Ik kan dan 1 boek enorm aanraden: Dit is het boek dat mij er toe aan heeft gezet om te starten met dit blog. Het heet de revolutionaire seksmethode en je kunt het hier bestellen: klik hier

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *